lördag 15 augusti 2009

www.myspace.com/faberyuhani

Ni får ursäkta mig för alla dessa tråkiga uppdateringar jag skriver upp här på bloggen, men förhoppningsvis så finns det någon därute som är lite intresserad av det jag skriver iallafall, samt så är det en liten påminnelse till mig själv *fnittrar nervöst*.

Men..

Har lite nya & fräscha planeringar på gång nu, Kontra Stimulans börjar få energin tillbaka igen bland annat (clap ya hands!).
Kommer också att släppa en liten "Collection Ep" som mestadels består av poesi och lyrik som jag helt enkelt har glömt bort att spela in, den släpps förmodligen inom kort! I hope y'all gonna like it, en titel till den såkallade "Ep'n" är ännu okänt tyvärr.
"The Jesayah Chronicles" är ett av mina nyaste projekt som jag ska börja jobba på, och det mina vänner, är ett soloalbum som endast kommer att vara på engelska, dock släpper jag den inte förrän i slutet av år 2010!

Har fått lite allmäna klagomål om att jag släpper låtar alldeles för sällan, vilket ni får ursäkta mig för, men jag får ta det som en komplimang helt enkelt, nu vet man iallafall att folk nästan kissar på sig av förväntan!
Sen så är det såklart de andra planeringarna som jag nämnde för ett par inlägg sedan som måste göras, och jag gör så gott jag kan, promise!

Om ni har några frågor eller allmänt behöver information så kan ni skriva till mig här på bloggen, eller maila mig på: faberyuhani@hotmail.com

One love, Peace & Bless!

Faber Yuhani,
Jesayah

Inga kommentarer: