tisdag 25 augusti 2009

Det råder ingen tvivel...

...om att jag spenderar för mycket tid för mig själv

Det råder ingen tvivel....

...om att Sveriges Anställnings Skydd ibland inte skyddar de anställda

Det råder ingen tvivel....

...om att jag slösar dyrbara minuter på att blogga

Det råder ingen tvivel....

...om att jag precis ljög om att jag spenderar dyrbara minuter på att blogga, för faktum är att mina minuter inte är dyrbara

Det råder ingen tvivel....

...om att jag zappar igenom TV-kanaler klockan 04.00 på morgonen och hoppas på att någonting bra sänds just då förutom TV-Shop

Det råder ingen tvivel....

...om att samhällets ekonomiska tillstånd får mig att känna mig lika liten som dess värde

Det råder ingen tvivel....

...om att Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie klart är den bästa smaken

Det råder ingen tvivel....

...om att jag är arbetslös